تبلیغات

آیا مقالات قدیمی را می توان در جهت بهبود سئو استفاده کرد؟

آیا مقالات قدیمی را می توان در جهت بهبود سئو استفاده کرد؟

در این مقاله تاثیر مقالات قدیمی بر سئو سایت و همچنین اینکه مقالات قدیمی چه مشکلی برای سئو سایت ایجاد می کند را می توانید بخوانید

تاثیر مقالات قدیمی بر سئو سایت

اولین بار کسب و کارهای قدرتمند دریافتند که ارائه ی مقالات تخصصی و ارزشمند در بازاریابی آنلاین بسیار مهم است و بوسیله ی آن می توانند کاربران زیادی را به سمت وبسایت سوق دهند که این امر باعث افزایش فروش محصولات هم می شد.

بساری از کسب و کارها هم از وبلاگ  ها استفاده کردند و فرصت مناسبی دیدند تا از طریق وبلاگ کسب درآمد کنند. ولی متاسفانه این شرکت ها توجه ای به کیفیت محتوا و آن چیزی که منتشر می کردند نداشتند.

وبلاگ را می توان شبیه یک گلخانه دانست که وجود یک گلخانه در منزل باعث به وجد آمدن افراد منزل می شود و محیط را مطبوع می کند.نسبت به گذشته وضعیت وبلاگ ها بهتر شده است و کسب و کار ها بیشتر به آن اهمیت میدهند.

آیا مقالات قدیمی مشکلی ایجاد می کند؟

مدت زمانی که خزنده ی گوگل در وبسایت شما می گذارند محدود است و اگر قرار باشد تا وقت روی مقالات بی اهمیت و هرز وبسایت شما بگذارد این نکته بسیار ناخوشایند است و باید ربات های گوگل بیشتر وقت خود را روی صفحات با ارزش شما وقت بگذارد.

هرچه محتوا خوب باشد باعث بالا رفتن ارزش برند شما می شودو در ذهن مخاطب ماندگار می شود. این کار فقط مستلزم بهینه سازی و مراقبت از محتوای تولید شده است.

مقالات قدیمی سایت را ارزش گذاری کنید

از مقالات قدیمی سایت آماربرداری کنید و عملکرد آنها را بررسی کنید و به بررسی و ارزیابی این مقالات بپردازید.

در هنگام ارزیابی مقالات این 5 سوال را بپرسیم و به آنها پاسخ دهیم.

1-محتوایی که مقاله دارد برای مخاطب مفید است یا نه؟

مقاله مفید کاربر را سرگرم می کند یا به سوالش پاسخ می دهد و یک یا چند مشکل کاربر حل می کند

                                          2-محتوای موردنظر چقدر ارزشمند است؟

صفحاتی که ترافیک ارگانیک از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت سوق میدهدو همچنین بک لینک طبیعی برای سایت تان به ارمغان می آورد و... از دسته ی محتوای ارزشمن است.

3-چقدر محتوا خوب است؟

محتوا از نظر ارزش محتوایی خوب تهیه نشده باشد و اصول سئو در آنها رعایت نشده است و همچنین از لحاظ نگارشی دارای اشکال باشد.

4-ارتباط موضوعی با کسب و کار دارد؟

محتوای مقاله باید با موضوع کاری سایت ما یکسان باشد واگر مقاله دارای موضوعی متفاوت بود باید آن را حذف کرد.

5-آیا محتوای شما دارای متن و موضوع تکراری است؟

اگر مقاله مورد نظر دارای شباهت زیاد با مقاله ی دیگر از سایت تان است و یا کاملا کپی است باید آن را حذف کرد.

 با توجه به توصیه هایی که تیم نیوسئو و شخص امیر قمصری در بالا با شما دوستان انجام داده اند، برای حذف کردن یا حذف نکردن یک مقاله میتوانید تصمیم گیری کنید و در صورت حذف کردن محتوا با ریدایرکت 301 به نزدیکترین و مرتبط ترین مقاله می توانید ارجاع دهید در صورتیکه مقاله ی مرتبطی موجود نبود به صفح ی اصلی ارجاع دهید.

در آخر

هر زمان که ماموریت شما درباره حذف یا به روزرسانی مقالات قدیمی به پایان رسید، باید آخرین قدم را بردارید. در واقع آخرین قدم پیگیری نتایج تغییرات و تاثیر تغییراتی است که ایجاد کرده اید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...